Du kan samarbejde med kollegaer om at skabe oplevelser og værtskab samt anvende kommunikation til at fremme arbejdet med dette. Yderligere kan du motivere dine kollegaer i arbejdet og i at identificere virksomhedens udfordringer og muligheder hermed. Det forudsættes, at deltageren enten har gennemført "Værtskab og oplevelser på hotel og restaurant 1" inden for pågældende brugergruppe eller har tilsvarende kvalifikationer.
Værtskab og oplevelser på hotel og restaurant 2
Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.
Beskrivelse:
Du kan:
- Samarbejde med kollegaer om at skabe oplevelser og værtskab med afsæt i virksomhedens værdier og virksomhedskultur.
- Motivere kollegaer til at arbejde med oplevelser, service og værtskab samt identificere virksomhedens udfordringer og muligheder i dette arbejde.
- Anvende kommunikation til at fremme arbejdet med værtskab, service og oplevelser.