Handel_undergruppe

Trends og livsstil hos forbrugeren i detailhandlen

Kort fortalt

På kurset får deltageren kendskab til nogle af de tendenser som afspejles blandt detailhandelens kunder, der bliver stadig mere fokuseret på begreber som "livsstil" og "tid". Der tages afsæt i kundens bevidste individuelle behov, og hvordan denne viden kan omsættes til praktisk salg og kundeservice.

Trends og livsstil hos forbrugeren i detailhandlen

Løbende optag
12-08-2024 til 20-12-2024
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
12-08-2024 til 20-12-2024
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 26-06-2025
Digitalt Læringscenter Næstved, 1. halvår 2025
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
19-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Næstved, 2. halvår 2024
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
21-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Slagelse 2.halvår 2024
ZBC Slagelse Dalsvinget 18-20 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
4 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
45925 - Trends og livsstil hos forbrugeren i detailhandlen

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detailvirksomheder med direkte kundekontakt. Medarbejdere i virksomheder der arbejder med fremtidsorienteret produkter, hvor tidens trend har betydning.

Beskrivelse: Deltageren kan vejlede kunden i valg af varer under hensyntagen til de nye tendenser som forbrugsmønstrer afspejler.
Deltageren har viden om den stigende individualisering og de mere sammensatte ønsker hos forbrugere. Deltageren kan søge informationer om aktuelle trends og livsstil, forbrugernes forventninger til bekvemmelighed, deres valg af farver og effekter mv. Deltageren har desuden viden om brancheglidning og globalisering, og hvordan disse forhold spiller ind ift. forbrugsmønstre og disses indflydelse på en hensigtsmæssig produktsammensætning og kundevejledning.

Fagnummer: 45925 Trends og livsstil hos forbrugeren i detailhandlen Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 789,95