Handel_undergruppe

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse 2. halvår 2023
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter KBH 2. halvår 2023
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Online 2. halvår 2023
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4100 Ringsted
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde 2. halvår 2023
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved 2. halvår 2023
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Vordingborg 2. halvår 2023
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
3 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
47341 - Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Beskrivelse: Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 134,00 Uden for målgruppe: DKK 754,45