f__devarer_hovedgruppe

Serviceorienteret betjening af gæster

Kort fortalt

Den gode serviceoplevelse er et af de største konkurrenceparametre inden for hotel- og restaurationsbranchen - og deltageren vil få kompetencer og redskaber til den rigtige serviceorienteret betjening og til, hvordan gæstens serviceoplevelse kan optimeres.

Serviceorienteret betjening af gæster

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen er grundlæggende og retter sig mod medarbejdere, som i betjening af gæster arbejder med serviceoplevelse. Forløbet primært rettet mod frontmedarbejder som fx værter/seater og ufaglærte receptionister og tjenere inden for hotel og restaurantområdet.

Beskrivelse: Deltageren kan:
Repræsentere virksomheden og fremstå præsentabel i gæstebetjeningen.
Betjene gæster med viden om, hvad ”god service” forventes at indeholde inden for hotel- og restaurationsbranchen.
Indgå i positiv dialog med gæsten og yde en imødekommende service på det niveau, som virksomheden har fastsat.
Afdække gæstens behov og vejlede i virksomhedens ydelser og produkter samt lave mersalg.
Anvende viden om de elementer, der påvirker gæstens opfattelse af virksomhedens service til at optimere serviceoplevelsen.

Fagnummer: 48288 Serviceorienteret betjening af gæster Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.409,60