Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

Kort fortalt

På kurset arbejdes der med de grundlæggende teknikker indenfor salg og kundeservice, således at deltageren vil have en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker benyttes i forhold til kunden i det direkte salg og service.

Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Vordingborg AMU
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Roskilde AMU
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Næstved AMU
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Fjernundervisning
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
03-08-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Slagelse AMU
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Online
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 3A 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
6 hold er skjult, klik her for at vise alle
Kursusinformation

ZBC | Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

  • Du lærer, hvordan du får en mere positiv indledende kontakt med kunden
  • Du lærer, hvordan fastholder du kundekontakten under salgssituationen
  • Du kan bruge lytte- og spørgeteknikker, der afdækker kundens behov og forventninger
  • Du får teknikker, der afslutter salget

Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen retter sig mod den del af AMU-målgruppen, der har lidt eller ingen erfaring inden for salg, og som skal varetage salgsopgaver og grundlæggende kundekontakt inden for salg- og serviceerhvervet.

Beskrivelse: Deltageren kan varetage kundekontakten i forbindelse med salg af virksomhedens produkter og services. Deltageren kan varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, lytte til kundens behov og forventninger, og gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg. Deltageren kan desuden afslutte kontakten på en positiv måde.

Fagnummer: 40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.193,50
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.193,50
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik