Handel_undergruppe

Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

Kort fortalt

På kurset arbejdes der med de grundlæggende teknikker indenfor salg og kundeservice, således at deltageren vil have en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker benyttes i forhold til kunden i det direkte salg og service.

Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted

Kursusinformation

ZBC | Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

  • Du lærer, hvordan du får en mere positiv indledende kontakt med kunden
  • Du lærer, hvordan fastholder du kundekontakten under salgssituationen
  • Du kan bruge lytte- og spørgeteknikker, der afdækker kundens behov og forventninger
  • Du får teknikker, der afslutter salget

Info om fag
40003 - Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere

Målgruppe: Uddannelsen retter sig mod den del af AMU-målgruppen, der har lidt eller ingen erfaring inden for salg, og som skal varetage salgsopgaver og grundlæggende kundekontakt inden for salg- og serviceerhvervet.

Beskrivelse: Deltageren kan varetage kundekontakten i forbindelse med salg af virksomhedens produkter og services. Deltageren kan varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, lytte til kundens behov og forventninger, og gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg. Deltageren kan desuden afslutte kontakten på en positiv måde.

Fagnummer: 40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90