Salg og service i gæstebetjening

Kort fortalt

Deltageren kan anvende anerkendende kommunikation til at fremme virksomhedens salg og service ved etablering af god og nærværende kontakt med gæsten. Deltageren kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelation.

Salg og service i gæstebetjening
03-11-2021
Salg og service i gæstebetjening
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
1 dag Daghold
02-12-2021
Salg service og gæstebetjening
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
1 dag Daghold
04-05-2022
Salg og service i gæstebetjening
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
1 dag Daghold
Udfordringer med at regne, læse og stave? Få hjælp til vurdering af basale færdigheder, ring på 7242 2512.
Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du lærer forskellige salgs- og servicemetoder i din gæstebetjening
  • Du får indsigt i mulighederne i anerkendende kommunikation
  • Ud fra jeres virksomhedskultur lærer du, hvordan du fremme dit salg og din service
  • Du bliver inspireret til, hvordan du kan opbygge gæsterelationer 
  • Du får viden om regler i købeloven, der vedrører forbrugerkøb
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte), som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.

Beskrivelse: - Du kan med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende
anerkendende kommunikation til at fremme salg og service i
gæstebetjeningen.
- Du kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen,
der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer.
- Du kan anvende de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til
forbrugerkøb.
- Du kan medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.

Fagnummer: 47692 Salg og service i gæstebetjening Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 126,00 Uden for målgruppe: DKK 811,40
Kursuspris
AMU:
DKK 126,00
Uden for målgruppe:
DKK 811,40
Brug for hjælp til at finde dit fødevarekursus?
Mette Lauge-Simonsen
Virksomhedskonsulent
Mette har Fødevarer, herunder Hotel- & Restaurationsbranchen, som sine primære områder. Mette hjælper både store som små virksomheder med behovsafdækning, kompetenceudvikling af medarbejdere og individuel uddannelsesplanlægning.
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik