f__devarer_hovedgruppe

Revenue Management ved gæstebetjening

Kort fortalt

Under salgsprocessen ved gæstebetjening i reception og ved servering kan deltageren trække på en viden om virksomhedens indtægtsplanlægning og salg samt anvendelse af Revenue Management til at optimere indtjeningen, uden at der gives køb på kundens serviceoplevelse. Deltageren kan beregne og analysere nøgletal for virksomhedens kapacitet.

Revenue Management ved gæstebetjening

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte), som beskæftiget inden for hotel- og restaurantvirksomhed.

Beskrivelse: - Du kan i forbindelse med salgsprocessen ved gæstebetjening i reception og ved servering trække på en viden om virksomhedens indtægtsplanlægning og salg.
- Du har kendskab til virksomhedens anvendelse af Revenue Management som et led i taktiske overvejelser om at optimere indtjeningen.
- Du kan med baggrund i begreberne Revenue Per Available Room and Seat beregne og analysere nøgletal for at optimere virksomhedens kapacitet.
- Du har kendskab til pris- og efterspørgselselasticitet, og hvordan det indgår i arbejdet med planlægningen af virksomhedens fremtidige drift.

Fagnummer: 40906 Revenue Management ved gæstebetjening Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.409,60