Handel_undergruppe

Produkt- og kundevejledning i handelsvirksomheden

Kort fortalt

Efter kurset kan du på baggrund af analyse og vurdering af kundens præferencestruktur, herunder formålet med købet, vejlede og rådgive kunden om produktets kvantitative og kvalitative fordele, herunder bæredygtighed, i relation til kundens forretningsområde.

Produkt- og kundevejledning i handelsvirksomheden

Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Info om fag
49969 - Produkt- og kundevejledning i handelsvirksomheden

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med direkte kundekontakt (erhvervskunder) eller telefonisk rådgivning af erhvervskunder.

Beskrivelse: Deltageren kan på baggrund af analyse og vurdering af kundens præferencestruktur og købsadfærd, herunder formålet med købet, vejlede og rådgive kunden om produktets kvantitative og kvalitative fordele i relation til kundens forretningsområde. Herunder kan produkt- og kundevejledningen omfatte konkrete produktmæssige brugsforhold, fx anvendelse og montering, samt bæredygtighed og kommercielle fordele for kunden ved køb af produktet.

Fagnummer: 49969 Produkt- og kundevejledning i handelsvirksomheden Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90