Personligt salg - kundens behov og løsninger

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren anvende forskellige salgsteknikker til at afdække kundens købsbehov og -motiver samt præsentere kunden for en optimal løsning. Deltageren bliver i stand til at aflæse forskellige kundetyper, så der kan gennemføres en tilpasset salgssamtale.

Personligt salg - kundens behov og løsninger
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Roskilde AMU
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Næstved AMU
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Fjernundervisning
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Vordingborg AMU
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
03-08-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Slagelse AMU
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 3A 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Online
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
6 hold er skjult, klik her for at vise alle
Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du bliver styrket i din daglige kundekontakt
  • Du kan brug forskellige teknikker ud fra den konkrete situation, fx spørge- og argumentationsteknik
  • Du bliver klædt på til at håndtere eventuelle klager
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere, der arbejder i detailvirksomheder. Deltageren har begrænset eller ingen erfaring inden for personligt salg.

Beskrivelse: Deltageren kan i sit daglige arbejde varetage kundekontakten i en salgssituation.

Deltageren kan anvende forskellige salgsteknikker, der benyttes i en struktureret personlig salgssamtale, eksempelvis spørgeteknik, behovsanalyse og argumentationsteknik.

Deltageren kan yde efterservice og behandle eventuelle klager i forhold til gældende lovgivning.

Fagnummer: 46472 Personligt salg - kundens behov og løsninger Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 1.675,25
Kursuspris
AMU:
DKK 378,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.675,25
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik