Personligt salg - kundens behov og løsninger

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren anvende forskellige salgsteknikker til at afdække kundens købsbehov og -motiver samt præsentere kunden for en optimal løsning. Deltageren bliver i stand til at aflæse forskellige kundetyper, så der kan gennemføres en tilpasset salgssamtale.

Personligt salg - kundens behov og løsninger
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4100 Ringsted
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter KBH
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
2 hold er skjult, klik her for at vise alle
Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du bliver styrket i din daglige kundekontakt
  • Du kan brug forskellige teknikker ud fra den konkrete situation, fx spørge- og argumentationsteknik
  • Du bliver klædt på til at håndtere eventuelle klager
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere, der arbejder i detailvirksomheder. Deltageren har begrænset eller ingen erfaring inden for personligt salg.

Beskrivelse: Deltageren kan i sit daglige arbejde varetage kundekontakten i en salgssituation.

Deltageren kan anvende forskellige salgsteknikker, der benyttes i en struktureret personlig salgssamtale, eksempelvis spørgeteknik, behovsanalyse og argumentationsteknik.

Deltageren kan yde efterservice og behandle eventuelle klager i forhold til gældende lovgivning.

Fagnummer: 46472 Personligt salg - kundens behov og løsninger Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 384,00 Uden for målgruppe: DKK 1.712,45