Handel_undergruppe

Online kundeservice og -rådgivning

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren servicere, rådgive og kommunikere med kunder og samarbejdspartnere på online fora såsom blogs og e-nyhedsbreve og derved øge kendskabet til og tilfredsheden med virksomhedens produkter og services.

Online kundeservice og -rådgivning

Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved 2. halvår 2023
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse 2. halvår 2023
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Online 2. halvår 2023
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4100 Ringsted
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter KBH 2. halvår 2023
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde 2. halvår 2023
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Køge 2. halvår 2023
ZBC Køge Campusbuen 40 4600 Køge
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Vordingborg 2. halvår 2023
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
4 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
47189 - Online kundeservice og -rådgivning

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med webbaserede tjenester til virksomhedsprofilering. Medarbejderen arbejder inden for fx salg, markedsføring, kommunikation eller administration.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende online services og tjenester, herunder webbaserede fora og netværk til kommunikation med og servicering af virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
I forbindelse med online vejledning og rådgivning af kunder om virksomhedens produkter og serviceydelser kan deltageren sikre, at lovmæssige krav overholdes i relation til elektronisk markedsføring og handel.
Med sigte på at yde en optimal og integreret service kan deltageren kommunikere med og servicere kunden via såvel elektroniske medier som websider, herunder fx blogs,e-nyhedsbreve og mails samt telefonisk og i denne forbindelse vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning med fordel kan benyttes.

Fagnummer: 47189 Online kundeservice og -rådgivning Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 268,00 Uden for målgruppe: DKK 1.268,90