Online kundeservice og -rådgivning

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren servicere, rådgive og kommunikere med kunder og samarbejdspartnere på online fora såsom blogs og e-nyhedsbreve og derved øge kendskabet til og tilfredsheden med virksomhedens produkter og services.

Online kundeservice og -rådgivning
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Fjernundervisning/Onlineundervisning
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Vordingborg AMU
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved AMU
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde AMU
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse AMU
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
2 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med webbaserede tjenester til virksomhedsprofilering. Medarbejderen arbejder inden for fx salg, markedsføring, kommunikation eller administration.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende online services og tjenester, herunder webbaserede fora og netværk til kommunikation med og servicering af virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
I forbindelse med online vejledning og rådgivning af kunder om virksomhedens produkter og serviceydelser kan deltageren sikre, at lovmæssige krav overholdes i relation til elektronisk markedsføring og handel.
Med sigte på at yde en optimal og integreret service kan deltageren kommunikere med og servicere kunden via såvel elektroniske medier som websider, herunder fx blogs,e-nyhedsbreve og mails samt telefonisk og i denne forbindelse vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning med fordel kan benyttes.

Fagnummer: 47189 Online kundeservice og -rådgivning Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.193,50
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.193,50
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik