Handel_undergruppe

Mersalg i butikken

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren i salgssituationen anvende teknikker til mersalg. Deltageren bliver bevidst om kundens behov og kan gennem sit engagement give kunden en god oplevelse og opnå et mersalg til butikken.

Mersalg i butikken

Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted

Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du lærer spørgeteknikker, som du kan bruge, når du skal afdække kundens latente købsbehov og derved skabe mersalg
  • Du lærer, hvordan du kan foreslå kunden en optimal løsning
  • Du lærer, hvordan du kan give kunden en positiv købsoplevelse

    Bemærk, kurset udbydes løbende i vores Digitale Læringscentre.
Info om fag
46128 - Mersalg i butikken

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detailvirksomheder. Målgruppen er primært medarbejdere der har nogen erfaring med personligt salg.

Beskrivelse: Deltageren kan i salgssituationen anvende spørgeteknikker for at afdække kundens latente købsbehov og derved skabe mersalg.

Deltageren kan gennem engagement og på baggrund af sin produktviden foreslå kunden en optimal løsning, som giver kunden en positiv købsoplevelse og skaber mersalg til butikken.

Fagnummer: 46128 Mersalg i butikken Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90