Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Kort fortalt

På kurset får deltageren kendskab til kundeadfærd, målgrupper, mediestrategi og -valg, og opnår derigennem forståelse for gennemførelse af omkostningseffektiv markedsføringsplan. Der arbejdes med kommunikation af planen, således at den henviser naturligt til praktisk arbejde med salgsfremmende foranstaltninger.

Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere i detail- og handelsvirksomheder, som dagligt arbejder og understøtter den fastlagte eksterne markedsføringsstrategi.

Beskrivelse: Deltageren kan medvirke i udarbejdelse af en markedsføringsplan, og efterfølgende analysere og vurdere omkostningseffektiviteten på baggrund af de almindelige værktøjer der benyttes til optimering af kampagner.

Deltageren har viden om målgrupper, relevante medier, budskaber og kommunikationsformer til markedsføring, og kan anvende denne viden til at assistere ved gennemførelse og opfølgning af virksomhedens markedsføringsindsats.

Fagnummer: 40002 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.203,00
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.203,00
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik