Kommunikation___Markedsf__ring_undergruppe

Markedsføring i praksis

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren, på basis af marketingværktøjer, udarbejde en konkret markedsføringsplan for virksomheden. Deltageren kan håndtere kontakt vedrørende markedsføring til samarbejdspartnere, interessenter, medier.

Markedsføring i praksis

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.

Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du får kendskab til konkrete markedsføringsværktøjer og -metoder
  • Du kan udvælge, hvilke værktøjer og metoder der bedst imødekommer din forretnings behov
  • Du lærer at udarbejde konkrete markedsføringsplaner
  • Du lærer, hvordan du kan involverer dine kolleger i markedsføringsopgaverne og aktiviteterne
  • Du får tips og tricks til, hvordan du håndterer kontakten til fx samarbejdspartnere, medier, m.v.
Info om fag
47629 - Markedsføring i praksis

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til administrative medarbejdere, der arbejder med eller ønsker at arbejde med markedsføring i virksomheder inden for viden- og forretningsservice samt handelserhvervene.

Beskrivelse: Deltageren kan, via forståelse for markedsføringens strategiske og taktiske placering i organisationen, deltage i arbejdet med markedsføring i praksis.
Deltageren kan på et grundlæggende niveau, via viden om de væsentligste markedsføringsværktøjer og -metoder, udarbejde en konkret markedsføringsplan for virksomheden.
Deltageren forstår og kan formidle vigtigheden af markedsføringens opgaver og aktiviteter til andre medarbejdere i virksomheden, så alle kender formålet med en given markedsføringsindsats.
Endelig kan deltageren håndtere kontakt vedrørende markedsføring til eksterne samarbejdspartnere, interessenter, medier, mv.

Fagnummer: 47629 Markedsføring i praksis Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 624,00 Uden for målgruppe: DKK 1.869,85