Handel_undergruppe

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Kort fortalt

Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked.

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Løbende optag
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 26-06-2025
Digitalt Læringscenter Næstved, 1. halvår 2025
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Info om fag
40001 - Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detail- og handelsvirksomheder, og som gennem sit daglige arbejde understøtter den fastlagte eksterne markedsføring til målgruppen.

Beskrivelse: Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked. Deltageren har kendskab til love og regler i forbindelse med markedsanalyse og markedsføring, og forstår at anvende søgemaskiner til indhentning og efterfølgende vurdering af informationerne. Deltageren kan på den baggrund medvirke ved udarbejdelse af handlingsplaner der tilgodeser nuværende eller fremtidige valg af målgruppe og salgsmål.

Fagnummer: 40001 Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 642,00 Uden for målgruppe: DKK 1.925,45