Handel_undergruppe

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Kort fortalt

Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked.

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Løbende optag
Digitalt Læringscenter Køge
ZBC Køge Campusbuen 40 4600 Køge
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter KBH
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4100 Ringsted
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4100 Ringsted
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter KBH
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
8 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
40001 - Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detail- og handelsvirksomheder, og som gennem sit daglige arbejde understøtter den fastlagte eksterne markedsføring til målgruppen.

Beskrivelse: Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked. Deltageren har kendskab til love og regler i forbindelse med markedsanalyse og markedsføring, og forstår at anvende søgemaskiner til indhentning og efterfølgende vurdering af informationerne. Deltageren kan på den baggrund medvirke ved udarbejdelse af handlingsplaner der tilgodeser nuværende eller fremtidige valg af målgruppe og salgsmål.

Fagnummer: 40001 Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 402,00 Uden for målgruppe: DKK 1.783,35