Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Kort fortalt

Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked.

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Fjernundervisning
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Vordingborg AMU
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Næstved AMU
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Roskilde AMU
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
03-08-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Slagelse AMU
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Online
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 3A 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
6 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detail- og handelsvirksomheder, og som gennem sit daglige arbejde understøtter den fastlagte eksterne markedsføring til målgruppen.

Beskrivelse: Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked. Deltageren har kendskab til love og regler i forbindelse med markedsanalyse og markedsføring, og forstår at anvende søgemaskiner til indhentning og efterfølgende vurdering af informationerne. Deltageren kan på den baggrund medvirke ved udarbejdelse af handlingsplaner der tilgodeser nuværende eller fremtidige valg af målgruppe og salgsmål.

Fagnummer: 40001 Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 1.675,25
Kursuspris
AMU:
DKK 378,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.675,25
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik