Deltageren kan efter uddannelsen aktivt medvirke ved tilpasning og udvikling af organisationens strategier, medvirke til at fastsætte organisationens mål i overensstemmelse med strategier samt nedbryde mål til handlingsorienterede delmål og konsekvensvurdere disse delmål i forhold til egen jobfunktion.
Mål og strategier for administrative medarbejdere
Kursusinformation
Dit udbytte af kurset
- Du lærer, hvordan du kan være med til gøre virksomhedens overordnede mål til praksis- og handlingsorienterede delmål i dit arbejdsområde
- Du kan, på baggrund af virksomhedens overordnede mål, medvirke til at lægge strategier for målopfyldelse for administrative medarbejderes funktioner, fx konkrete service- og kvalitetsmål
Målgruppe: Medarbejdere med administrativt arbejde som enten hoved- eller bibeskæftigelse.
Beskrivelse: Deltageren kan i samarbejde med kollegaer og ledelsen bidrage til at nedbryde organisationens overordnede mål til handlingsorienterede delmål for det administrative område og udlede konsekvenserne heraf i forhold til egen funktion og opgaveløsning. Deltageren kan gennem kendskab til virksomhedens overordnede mål medvirke til at fastlægge strategier for målopfyldelse for administrative medarbejderes funktioner, f.eks. virksomhedens aktuelle service- og kvalitetsmål.