Handel_undergruppe

Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - Intro

Kort fortalt

Efter kurset har deltageren kendskab til fordele og ulemper ved AI-værktøjer, hvordan AI-sprogmodeller kan integreres i digitale markedsføringsopgaver og hvordan AI kan bidrage til at gøre markedsføring mere effektiv og relevant. Deltageren vil have kendskab til hvordan AI bruges til at analysere data, forbedre kundeengagement og udvikle kreative kampagner.

Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - Intro

Løbende optag
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 26-06-2025
Digitalt Læringscenter Næstved, 1. halvår 2025
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Info om fag
22363 - Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - Intro

Målgruppe: Kurset er udviklet til faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder inden for digital markedsføring. Det er også relevant for marketingprofessionelle, der ønsker at opnå grundlæggende viden og kompetencer i brugen af AI-sprogmodeller til at optimere markedsføringsstrategier og -aktiviteter.

Beskrivelse: Deltageren kender til relevant lovgivning om generativ AI og markedsføring, samt potentielle etiske problemer ved brugen af generativ AI.
Deltageren får gennem praktiske eksempler og opgaver kendskab til AI-sprogmodeller, der kan anvendes til digital markedsføring.
Deltageren får gennem praktiske øvelser grundlæggende kendskab til anvendelse af generativ AI til målrettelse af markedsføring, herunder eks. design af indhold til blogindlæg, sociale medier og e-mail nyhedsbreve med AI-sprogmodeller.
Deltageren kan på grundlæggende niveau anvende AI-systemer i digital markedsføring, herunder etablere personlige kundeinteraktioner baseret på kundens adfærd og præferencer, samt medvirke til at øge synligheden af digitalt indhold gennem anvendelse af AI-baserede systemer.

Fagnummer: 22363 Kunstig intelligens (AI) i markedsføring - Intro Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 214,00 Uden for målgruppe: DKK 815,15