Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.
Kundeservice og kommunikation for vagter
Kursusinformation
Dit udbytte af kurset
- Du lærer at handle ved voldsom aggression, trusler om vold eller vold
- Du lærer selvkontrol i voldsomme situationer
- Du lærer at forbedre kommunikationen i konfliktsituationer
- Du kan vurdere dine egne og andres efterreaktioner ved konflikter
- Du ved hvornår der skal søges professionel hjælp efter konflikter
Målgruppe: Uddannelsen henvender sig til sikkerhedsvagter.
Beskrivelse:
Efter endt uddannelse har deltageren kendskab til:
I forbindelse med kommunikation
at føre god kommunikation med forskellige kundetyper
I forbindelse med kundeservice
at udvise god kundeservice
betydningen af god kundeservice i en vagtvirksomhed
at tilpasse sit kropssprog, sprog og sin attitude til forskellige
- opgaver
- situationer.