Kundeservice og kommunikation for vagter

Kort fortalt

Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.

Kundeservice og kommunikation for vagter
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du lærer at handle ved voldsom aggression, trusler om vold eller vold
  • Du lærer selvkontrol i voldsomme situationer
  • Du lærer at forbedre kommunikationen i konfliktsituationer
  • Du kan vurdere dine egne og andres efterreaktioner ved konflikter
  • Du ved hvornår der skal søges professionel hjælp efter konflikter
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen henvender sig til sikkerhedsvagter.

Beskrivelse: Efter endt uddannelse har deltageren kendskab til:

I forbindelse med kommunikation
at føre god kommunikation med forskellige kundetyper

I forbindelse med kundeservice
at udvise god kundeservice
betydningen af god kundeservice i en vagtvirksomhed
at tilpasse sit kropssprog, sprog og sin attitude til forskellige
- opgaver
- situationer.

Fagnummer: 49688 Kundeservice og kommunikation for vagter Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 190,00 Uden for målgruppe: DKK 811,40
Kursuspris
AMU:
DKK 190,00
Uden for målgruppe:
DKK 811,40
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik