Handel_undergruppe

Kundeservice i detailhandelen

Kort fortalt

Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

Kundeservice i detailhandelen

06-01-2025 til 26-06-2025
Digitalt Læringscenter Næstved, 1. halvår 2025
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
06-01-2025 til 27-06-2025
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
18-08-2025 til 11-12-2025
Digitalt Læringscenter Næstved, 2. halvår 2025
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
Info om fag
45350 - Kundeservice i detailhandelen

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Beskrivelse: Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

Medarbejderen kan ved sin sprogbrug og adfærd matche de enkelte kundetyper, for dermed at tilføre kunden behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse. Salgsmedarbejderen kender betydningen af god kundeservice for butikkens omsætning og indtjening.

Salgsmedarbejderen kan ud fra diverse markedsføringsmaterialer, erhvervet bl.a. via elektroniske medier, vurdere kundernes forventninger til god service.

Fagnummer: 45350 Kundeservice i detailhandelen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.370,30