Handel_undergruppe

Kundeservice i detailhandelen

Kort fortalt

Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

Kundeservice i detailhandelen

Løbende optag
12-08-2024 til 20-12-2024
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
12-08-2024 til 20-12-2024
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
19-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Næstved, 2. halvår 2024
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
21-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Slagelse 2.halvår 2024
ZBC Slagelse Dalsvinget 18-20 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
19-08-2024 til 10-12-2024
Digitalt Læringscenter Roskilde 2.halvår 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
08-01-2024 til 21-06-2024
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
3 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
45350 - Kundeservice i detailhandelen

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Beskrivelse: Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.

Medarbejderen kan ved sin sprogbrug og adfærd matche de enkelte kundetyper, for dermed at tilføre kunden behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse. Salgsmedarbejderen kender betydningen af god kundeservice for butikkens omsætning og indtjening.

Salgsmedarbejderen kan ud fra diverse markedsføringsmaterialer, erhvervet bl.a. via elektroniske medier, vurdere kundernes forventninger til god service.

Fagnummer: 45350 Kundeservice i detailhandelen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90