Lastbil_varebil_undergruppe

Kundeservice

Kort fortalt

Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Kundeservice

Løbende optag
19-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Næstved, 2. halvår 2024
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
21-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Slagelse 2.halvår 2024
ZBC Slagelse Dalsvinget 18-20 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
19-08-2024 til 10-12-2024
Digitalt Læringscenter Roskilde 2.halvår 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Info om fag
45261 - Kundeservice

Målgruppe: Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.

Beskrivelse: Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder.
Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.

Fagnummer: 45261 Kundeservice Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 624,00 Uden for målgruppe: DKK 1.869,85