Efter kurset kan du rådgive kunder om ferie- og forretningsrejser til destinationer uden for Danmark med afsæt i viden om og forståelse for kunderejsen som koncept. Du får indsigt i, hvordan din egen viden om fremtidige tendenser, herunder fx bæredygtighed i rejsebranchen, holdes opdateret.
Kunderådgivning i rejsebranchen - Outgoing
Målgruppe: Kurset retter sig mod faglært og ufaglært salgs- og frontpersonale, der informerer og rådgiver kunder om rejsemål på det globale marked.
Beskrivelse:
Deltageren opnår viden om og forståelse for kunderejsen som koncept og kan dermed rådgive kunder om ferie- og forretningsrejser til destinationer uden for Danmark.
Deltageren får kendskab til, hvad der er relevant indhold om destinationen ved de kontaktpunkter, som kunden har med rejsebranchens aktører i løbet af kunderejsen.
Deltageren opnår viden om, hvilke kontaktpunkter i kunderejsen, der kan optimeres/udvikles og forbedres for at sikre kundetilfredshed før, under og efter købet samt fastholdelse af kunden.
Deltageren får indsigt i, hvordan egen viden om fremtidige tendenser, herunder fx bæredygtighed i rejsebranchen, opdateres løbende.