Handel_undergruppe

Konkurrentanalyse i detailhandlen

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren udarbejde forskellige former for konkurrentanalyser og vurdere butikkens konkurrencemæssige styrker og svagheder. Deltageren kan opstille nye driftsmål og iværksætte operative handlinger for butikken.

Konkurrentanalyse i detailhandlen

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
40049 - Konkurrentanalyse i detailhandlen

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til faglærte salgsmedarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der skal udføre planlægnings- og udviklingsopgaver inden for koncept og marketing.Det anbefales, at deltageren har gennemført Konceptstyring i detailhandlen, Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet samt Konceptanvendelse i detailhandlen eller har tilsvarende kvalifikationer.

Beskrivelse: Deltageren kan udarbejde forskellige former for konkurrentanalyser for eget markedsområde, samt vurdere butikkens konkurrencemæssige styrker og svagheder. Deltageren kan, ud fra analysens resultat, justere og opstille nye driftsmål for butikken. Deltageren kan iværksætte operative handlinger ud fra konkurrentanalysens resultat.

Fagnummer: 40049 Konkurrentanalyse i detailhandlen Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 624,00 Uden for målgruppe: DKK 1.869,85