Du lære at håndterer konflikter konstruktivt i jobbet.
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig bredt imod alle faglærte og ufaglærte, som gerne vil have indsigt i håndtering af konflikter, kommunikation og adfærd i jobbet.
Beskrivelse:
Efter endt uddannelse kan deltageren håndtere konflikter konstruktivt i jobbet.
Deltageren:
Har indsigt og viden om egen og andres adfærd, herunder denne adfærds betydning i håndtering af konflikter
Kan genkende typiske konflikter, der kan opstå i jobbet
Har kendskab til, hvordan psykologiske mekanismer påvirker vores opfattelse af hændelser, omgivelser og relationer
Kan forstå og anvende værktøjer til kommunikation og konflikthåndtering
Kan håndtere konflikter konstruktivt
Har kendskab til mæglerrollen i konfliktsituationer
Opnår indsigt i forhold til konflikters opståen og løsning
Kan medvirke til en konstruktiv og god konflikthåndtering.