Efter kurset kan du tilrettelægge kommunikationen for events og bruge budskab, målgruppe og tema til at udforme kreativ kommunikation og storytelling. Du kan søge efter tidens kommunikationstendensser og inspiration på internettet.
Kommunikation om og ifm. events
Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med planlægning af små og store arrangementer og oplevelser for eksterne eller egne kunder. Måske arbejder du som koordinator/sekretær i private eller offentlige virksomheder, eller du arbejder måske med reklame, kommunikation, oplevelser, events, markedsføring - eller du arbejder på en anden måde kreativt med koncepter og events.
Beskrivelse:
Deltageren kan tilrettelægge kommunikationen ift. deltagere, sponsorer og eksterne interessenter i forbindelse med planlægning og gennemførelse af events.
Deltageren kan benytte eventens format, målgruppe og tema til at vælge kommunikationsformer og udforme kreativ og interaktiv kommunikation ved hjælp af grundprincipperne for storytelling.
Deltageren kan holde sig orienteret om tidens kommunikative tendenser og finde inspiration til kommunikationsformer gennem søgning på internettet og i andre offentlige kilder.