Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening

Kort fortalt

Du kan anvende personlig kommunikation både skriftligt og mundligt, så gæsten føler sig velkommen. Yderligere kan du optræde præsentabelt, professionelt og imødekommende over for gæstens behov og ønsker.

Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
01-11-2021
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
2 dage Daghold
01-11-2021
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
2 dage Daghold
02-05-2022
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
2 dage Daghold
Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du får indsigt i, hvordan du kan bruge personlig kommunikation
  • Du får tips til, hvor du kan kommunikere, når gæstens behov, ønsker og forventninger skal afdækkes
  • Du lærer at optræde professionelt og imødekommende
  • Du ved, hvordan du udviser diskretion og høflighed som del af din professionelle gæstebetjening
Info om fag

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.
- Anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.
- Anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.
- Optræde præsentabel, professionel og imødekommende.
- Udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.

Fagnummer: 48872 Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.392,80
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.392,80
Brug for hjælp til at finde dit fødevarekursus?
Mette Lauge-Simonsen
Virksomhedskonsulent
Mette har Fødevarer, herunder Hotel- & Restaurationsbranchen, som sine primære områder.
Mette hjælper både store som små virksomheder med behovsafdækning, kompetenceudvikling af medarbejdere og individuel uddannelsesplanlægning.
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik