Du kan anvende personlig kommunikation både skriftligt og mundligt, så gæsten føler sig velkommen. Yderligere kan du optræde præsentabelt, professionelt og imødekommende over for gæstens behov og ønsker.
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
Kursusinformation
Dit udbytte af kurset
- Du får indsigt i, hvordan du kan bruge personlig kommunikation
- Du får tips til, hvor du kan kommunikere, når gæstens behov, ønsker og forventninger skal afdækkes
- Du lærer at optræde professionelt og imødekommende
- Du ved, hvordan du udviser diskretion og høflighed som del af din professionelle gæstebetjening
Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.
Beskrivelse:
Du kan:
- Anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.
- Anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.
- Anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.
- Optræde præsentabel, professionel og imødekommende.
- Udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.