Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening

Kort fortalt

Du kan anvende personlig kommunikation både skriftligt og mundligt, så gæsten føler sig velkommen. Yderligere kan du optræde præsentabelt, professionelt og imødekommende over for gæstens behov og ønsker.

Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening

10-04-2024
Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
2 dage Daghold
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Køge Campusbuen 40 4600 Køge
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Ringsted Ahorn Allé 3-5 4100 Ringsted
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
5 hold er skjult, klik her for at vise alle

Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du får indsigt i, hvordan du kan bruge personlig kommunikation
  • Du får tips til, hvor du kan kommunikere, når gæstens behov, ønsker og forventninger skal afdækkes
  • Du lærer at optræde professionelt og imødekommende
  • Du ved, hvordan du udviser diskretion og høflighed som del af din professionelle gæstebetjening
Info om fag
48872 - Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.
- Anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.
- Anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.
- Optræde præsentabel, professionel og imødekommende.
- Udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.

Fagnummer: 48872 Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.551,50