business_og_ledelse_hovedgruppe

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
Løbende optag
Digitalt Læringscenter KBH
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4100 Ringsted
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Ledelse, lean, projekt og kommunikation DL Køge
ZBC Køge Campusbuen 40 4600 Køge
Daghold Garantikursus Åbent værksted
3 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Beskrivelse: Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.

Fagnummer: 47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 128,00 Uden for målgruppe: DKK 724,15