Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Vordingborg AMU
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Fjernundervisning
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Roskilde AMU
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
06-01-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Næstved AMU
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
03-08-2020 — 17-12-2020
Digitalt Læringscenter Slagelse AMU
ZBC Slagelse Bredahlsgade 1B 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Slagelse
ZBC Slagelse Bredahlsgade 3A 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Roskilde
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Næstved
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
04-01-2021 — 16-12-2021
Digitalt Læringscenter Online
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Garantikursus Åbent værksted
6 hold er skjult, klik her for at vise alle
Kursusinformation

Special tilpasset tekst til kurset kommunikation og feedback i administrativt arbejde.

Her kan du selv skrive en god tekst som passer til dit kursus. Du kan også tilknytte billeder og filer. 

Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Beskrivelse: Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.

Fagnummer: 47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 126,00 Uden for målgruppe: DKK 711,75
Kursuspris
AMU:
DKK 126,00
Uden for målgruppe:
DKK 711,75
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik