Kommunikation___Markedsf__ring_undergruppe

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Løbende optag
08-01-2024 til 21-06-2024
Administration og økonomi Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
26-02-2024 til 20-06-2024
Administration og økonomi Slagelse 1. halvår 2024
ZBC Slagelse Dalsvinget 18-20 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
12-08-2024 til 20-12-2024
Digitalt Læringscenter online
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
12-08-2024 til 20-12-2024
Digitalt Læringscenter online KBH
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
19-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Næstved, 2. halvår 2024
ZBC Næstved Troensevej 2 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
21-08-2024 til 12-12-2024
Digitalt Læringscenter Slagelse 2.halvår 2024
ZBC Slagelse Dalsvinget 18-20 4200 Slagelse
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
19-08-2024 til 10-12-2024
Digitalt Læringscenter Roskilde 2.halvår 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
4 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
47297 - Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Beskrivelse: Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.

Fagnummer: 47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 789,95