Handel_undergruppe

Kampagneoptimering i detailhandel

Kort fortalt

Efter kurset kan du arbejde med kampagneoptimering i butikken. Du kan generere salgsdata og anvende disse som styreredskab til optimering af butikkens varesalg og sortiment. Du kan arbejde kampagneplaner og eksponeringsformer.

Kampagneoptimering i detailhandel

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
49348 - Kampagneoptimering i detailhandel

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere i detailhandlen.

Beskrivelse: Deltageren kan generere gyldig og pålidelig salgsdata opdelt på varegrupper, enkelte varer og evt. afdelinger, udarbejde salgsstatistikker, salgsanalyser, hitlister mv. og anvende disse som styreredskab i forhold til optimering af butikkens varesalg og sortiment.

Deltageren kan anvende forskellige styrings- og planlægningsværktøjer, herunder markedsføringsplaner eller aktivitetskalendere, som understøtter butikkens kampagner.
Med udgangspunkt i kampagner kan deltageren vurdere og anvende relevante eksponeringsformer i butikken.

Fagnummer: 49348 Kampagneoptimering i detailhandel Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 624,00 Uden for målgruppe: DKK 1.869,85