Hygiejne i kunde- og gæstebetjening

Kort fortalt

Efter kurset kan du bidrage til at skabe tryghed om hygiejnen ved at kommunikere på en imødekommende og professionel måde over for kunder og gæster på stedet og samtidig guide dem til at overholde gældende retningslinjer. Du kender regler og vejledninger om at forebygge smitterisiko og brug af desinfektions- og værnemidler og kan på den baggrund holde en høj hygiejne.

Hygiejne i kunde- og gæstebetjening
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere i alle større eller mindre virksomheder, der betjener og kommunikerer serviceorienteret med kunder og gæster, og som samtidig skal holde en høj hygiejne på stedet.Dette kursus er på basalt niveau og kræver ingen forkundskaber.

Beskrivelse: Deltageren kan bidrage til at skabe tryghed hos kunder og gæster om hygiejnen.

Deltageren kan kommunikere på en imødekommende og professionel måde over for kunder og gæster på stedet, gennem kendskab til myndighedernes regler og vejledninger om forebyggelse af smitterisiko.

Deltageren kan kommunikere hensigtsmæssigt med kunden i forhold til foranstaltninger for brug af desinfektions- og værnemidler.

Deltageren kan finde relevante informationer og holde sig opdateret gennem brug af hjemmesider og sociale medier.

Fagnummer: 49792 Hygiejne i kunde- og gæstebetjening Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 126,00 Uden for målgruppe: DKK 716,50
Kursuspris
AMU:
DKK 126,00
Uden for målgruppe:
DKK 716,50
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik