Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2

Kort fortalt

Du kan benytte viden om konflikters faser, så du kan forebygge konfliktsituationer og fremtræde konfliktdæmpende ved gæsters negative adfærd. Du forstår at benytte hensigtsmæssig kommunikation ved modtagelse og håndtering af klager og kan håndtere disse ud fra viden om regler og procedurer herfor. Det forudsættes, at deltageren enten har gennemført "Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1" inden for pågældende brugergruppe eller har tilsvarende kvalifikationer.

Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2
03-03-2022
Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
2 dage Daghold
Info om fag

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Benytte viden om konflikters faser til at forebygge konfliktsituationer og skabe gode gæsterelationer.
- Fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse eller negativ adfærd hos gæsten.
- Ved modtagelse og håndtering af gæsteklager anvende hensigtsmæssig kommunikation, der er i overensstemmelse med virksomhedens værdigrundlag, serviceniveau og værtskab.
- Anvende rammeaftalen og købeloven ved håndtering af klager i relation til rettigheder ved salg af serviceydelser.
- Fortage forskellige typer klagebehandling samt foretage tiltag til forbedringer og optimering af arbejdsprocesser.

Fagnummer: 48869 Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2 Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.392,80
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.392,80
Brug for hjælp til at finde dit fødevarekursus?
Mette Lauge-Simonsen
Virksomhedskonsulent
Mette har Fødevarer, herunder Hotel- & Restaurationsbranchen, som sine primære områder.
Mette hjælper både store som små virksomheder med behovsafdækning, kompetenceudvikling af medarbejdere og individuel uddannelsesplanlægning.
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik