Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1

Kort fortalt

Du kan yde anerkendende kommunikation og udvise en serviceminded adfærd i mødet med gæsten både skriftligt og mundligt. Du kan endvidere udvise en forståelse for gæstens behov og krav og herved medvirke til at forebygge og dæmpe konflikter ud fra viden om konfliktens faser og årsager. Inden for samme målrettede brugergruppe giver uddannelsen kompetencer til at deltage i 48869 Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2.

Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1

Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Køge Campusbuen 40 4600 Køge
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC København Hedegaardsvej 88 2300 København S
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Ringsted Ahorn Allé 3-5 4100 Ringsted
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - april 2024
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
4 hold er skjult, klik her for at vise alle
Info om fag
48867 - Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Fremme anerkendende kommunikation i mødet med gæsten og udvise serviceminded adfærd ved uoverensstemmelser skriftligt og mundtligt.
- Udvise forståelse for gæstens behov og krav i tilspidsede situationer og vende disse til en positiv oplevelse.
- Forebygge konflikter og skabe gode gæsterelationer ud fra grundlægende viden om konfliktens faser og årsager.
- Fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse eller negativ adfærd hos gæsten.

Fagnummer: 48867 Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 1 Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 900,75