Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Gæstekommunikation: Hotel og restaurant

Kort fortalt

Med kurset opnår du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at anvende personlig kommunikation ¿ målrettet forskellige gæstetyper i både skrift og tale, så gæsten føler sig velkommen og hørt.

Gæstekommunikation: Hotel og restaurant

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
20824 - Gæstekommunikation: Hotel og restaurant

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte eller ikke-faglærte med erfaring, der arbejder som receptionist eller tjener på et hotel eller en restaurant, som har kontakt med gæster på en daglig basis.

Beskrivelse: Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At beskrive forskellige kommunikationsmodeller og -strategier, der er særligt egnede for hotel og restaurationsbranchen.
At redegøre for kommunikationsformer målrettet hoteller og restauranters gæstetyper.
På baggrund af denne viden opnår du færdighed i:
At anvende personlig kommunikation i både skrift og tale, så gæsten føler sig velkommen og hørt.

Fagnummer: 20824 Gæstekommunikation: Hotel og restaurant Varighed 4 dage