Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Gæstebetjening: Kommunikation & konflikthåndtering

Kort fortalt

Med kurset får du viden om imødekommende gæstekommunikation og konflikters faser & baggrund. Du lærer at forebygge og nedtrappe konflikter, samt vende potentielt negative situationer til positive gæsteoplevelser.

Gæstebetjening: Kommunikation & konflikthåndtering

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
20963 - Gæstebetjening: Kommunikation & konflikthåndtering

Målgruppe: Kurset retter sig mod ikke-faglærte medarbejdere, som arbejder eller ønsker at arbejde med gæstekommunikation og konflikthåndtering på hotel eller restaurant. Der udbydes også "22364 Gæstebetjening: Klagehåndtering & procesevaluering" til kursister, der ønsker yderligere viden og færdigheder.

Beskrivelse: Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At redegøre for, hvordan imødekommende gæstekommunikation kan virke konfliktnedtrappende.
At redegøre for konflikters faser og årsager.
På baggrund af denne viden opnår du færdighed i:
At vurdere, hvornår en konflikt kan være under opsejling og forebygge, at den opstår.
At fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse og negativ adfærd hos gæsten.
Også i tilspidsede situationer at udvise forståelse for gæstens behov og forventninger.
At nedtrappe konflikter og vende potentielt negative situationer til positiv gæstebetjening.

Fagnummer: 20963 Gæstebetjening: Kommunikation & konflikthåndtering Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 428,00 Uden for målgruppe: DKK 1.664,30