Efter kurset kan du håndtere digitale kundehenvendelser på digitale platforme til optimering af salg- og kundeservice. Endvidere får du kendskab til relevant jura om kundens rettigheder.
Digital kundeservice
Målgruppe: Kurset retter sig primært mod erfarne medarbejdere i en kundeservicefunktion, det kan være medarbejdere der tager telefon, besvarer mails og henvendelser på sociale medier, styrer on-line chat m.v. samt medarbejdere der arbejder med input og retningslinjer til virksomhedens arbejde med at forbedre kundeservicen.
Beskrivelse:
Deltageren kan håndtere digitale kundehenvendelser med henblik på optimering af virksomhedens digitale kundeservice.
Deltageren kan anvende forskellige kommunikationskanaler til at sikre en digital kundeservice, der matcher virksomhedens strategi.
Deltageren har kendskab til digitale metoder, som kan bidrage til mersalg og digital kundeservice. Endelig har deltageren kendskab til relevant jura om kundens rettigheder herunder fortrydelse- og reklamationsret.