business_og_ledelse_hovedgruppe

Konceptopfølgning i detailhandlen

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren aktivt foretage opfølgning og tilpasning af det fastlagte koncept. Deltageren kan foretage mindre justeringer i planlægning og gennemførsel af ønskede profilmål.

Konceptopfølgning i detailhandlen

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.

Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du lærer, hvordan du aktivt kan følge op på det fastlagte koncept
  • Du får kendskab til hvilke mindre justeringer, der kan bidrage til, I når de ønskede profilmål
  • Du får indblik i konkrete kvantitative- og kvalitative parametre, der kan styrke din butik

Det kan være en god idé at have gennemført kurset "Konceptstyring i detailhandlen" eller have tilsvarende kvalifikationer, inden du tager dette kursus.

Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til faglærte salgsmedarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der skal udføre planlægnings- og udviklingsopgaver inden for koncept og marketing.Det anbefales, at deltageren har gennemført Konceptstyring i detailhandlen eller har tilsvarende kvalifikationer.

Beskrivelse: Deltageren kan foretage opfølgning på dele af butikkens koncept, og foretage mindre profiltilpasninger på taktisk og operativt niveau.
Med udgangspunkt i butikkens målsætninger, kan deltageren lave opfølgning af såvel kvantitative som kvalitative mål ud fra parametre som fx salgsklar butik, kampagnevarer, udsolgt-situationer samt butikkens kvalitets- og serviceniveau. Deltageren kan herudfra lave konkrete afgrænsede profiltilpasninger i butikken.

Fagnummer: 40068 Konceptopfølgning i detailhandlen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.218,30