Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2

Kort fortalt

Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til i samarbejde med kolleger at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.

Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
20940 - Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og erfarne ikke-faglærte medarbejdere, der arbejder med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Kurset er udviklet til kursister, der har taget 20812 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1, eller har tilsvarende viden og færdigheder.

Beskrivelse: Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At definere servicebegrebet og forklare sammenhængen mellem service og virksomhedens værdier og kultur; herunder samarbejdet i kollegagrupper.
At beskrive forskellige metoder til at afdække typiske udfordringer i hverdagen, som kan forringe gæstens oplevelse af service.
På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:
At identificere virksomhedens udfordringer og muligheder i arbejdet med at tilbyde gæsten god service.
At inspirere kolleger til at samarbejde om at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.

Fagnummer: 20940 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2 Varighed 2 dage