Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til i samarbejde med kolleger at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.
Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2
Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og erfarne ikke-faglærte medarbejdere, der arbejder med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Kurset er udviklet til kursister, der har taget 20812 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1, eller har tilsvarende viden og færdigheder.
Beskrivelse:
Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At definere servicebegrebet og forklare sammenhængen mellem service og virksomhedens værdier og kultur; herunder samarbejdet i kollegagrupper.
At beskrive forskellige metoder til at afdække typiske udfordringer i hverdagen, som kan forringe gæstens oplevelse af service.
På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:
At identificere virksomhedens udfordringer og muligheder i arbejdet med at tilbyde gæsten god service.
At inspirere kolleger til at samarbejde om at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.