Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at yde god og imødekommende gæstebetjening, hvor du ud fra virksomhedens værdier indfrier gæstens ønsker og forventninger.
Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1
Målgruppe: Kurset retter sig mod ikke-faglærte medarbejdere, som arbejder eller ønsker at arbejde med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Der udbydes også "20940 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2" og "20863 Gæstebetjening: Gastronomen i værtsrollen" til kursister, der ønsker yderligere viden og færdigheder.
Beskrivelse:
Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At beskrive værtskabsbegrebet
At beskrive sammenhængen mellem egen service og virksomhedens værdier og kultur.
At beskrive forskellige metoder til at afdække gæstens forventninger og ønsker.
På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:
At levere god service, som forener gæstens forventninger & ønsker med virksomhedens værdier & kultur