Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1

Kort fortalt

Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at yde god og imødekommende gæstebetjening, hvor du ud fra virksomhedens værdier indfrier gæstens ønsker og forventninger.

Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
20812 - Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1

Målgruppe: Kurset retter sig mod ikke-faglærte medarbejdere, som arbejder eller ønsker at arbejde med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Der udbydes også "20940 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2" og "20863 Gæstebetjening: Gastronomen i værtsrollen" til kursister, der ønsker yderligere viden og færdigheder.

Beskrivelse: Du opnår viden, som gør dig i stand til:
At beskrive værtskabsbegrebet
At beskrive sammenhængen mellem egen service og virksomhedens værdier og kultur.
At beskrive forskellige metoder til at afdække gæstens forventninger og ønsker.
På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:
At levere god service, som forener gæstens forventninger & ønsker med virksomhedens værdier & kultur

Fagnummer: 20812 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1 Varighed 2 dage