Deltageren kan forstå og benytte oplevelsesøkonomiens grundlæggende principper til at skabe mindeværdige serviceoplevelser sammen med gæsten. Deltageren kan afstemme gæstens forventninger og anvende dialogbaseret interaktion i mødet med gæsten. Deltageren kan anvende viden om virksomhedens koncept og produkter og de fem sanser i sensorik til at skabe merværdi og oplevelser sammen med gæsten.
Skab unikke gæsteoplevelser sammen med gæsten
Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (faglærte/ikke-faglærte), der er beskæftiget med gæstebetjening på hoteller og restauranter.
Beskrivelse:
Du kan:
- Kan afstemme gæstens forventninger og optræde dialogbaseret i din interaktion med gæsten.
- I mødet med gæsten anvende viden om virksomhedens koncept og produkter til at skabe merværdi for gæsten.
- Afsæt i virksomhedens koncept og produkter, benytte de fem klassiske sanser (syns-, høre-, smags-, lugte- og følesansen) i skabelsen af gæsteoplevelser sammen med gæsten.
- Skabe personlige oplevelser sammen med gæsten, så gæsten får lyst til at komme igen og anbefale virksomheden til andre.