Uddannelsen er for erfarne medarbejdere i receptioner, som ønsker ny inspiration og værktøjer inden for udvikling af innovative serviceydelser. Uddannelsen giver kompetence til at udvikle serviceprodukter i tråd med virksomhedens brand ud fra viden om serviceydelser, virksomhedens gæster, værtskab, gæstebetjening og gæstepsykologi.
Receptionens innovative serviceydelser
Målgruppe: Uddannelsen henvender sig til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning
Beskrivelse:
- Du kan anvende viden om segmentering og virksomhedens gæster til at udvikle nye produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant, der er i overensstemmelse med virksomhedens kendetegn.
- Du kan målrette udviklingen af virksomhedens produkter og serviceydelser til den enkelte gæst ud fra viden om produkter, serviceydelser, gæstebetjening, gæstepsykologi og værtskab.