Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Receptionens innovative serviceydelser

Kort fortalt

Uddannelsen er for erfarne medarbejdere i receptioner, som ønsker ny inspiration og værktøjer inden for udvikling af innovative serviceydelser. Uddannelsen giver kompetence til at udvikle serviceprodukter i tråd med virksomhedens brand ud fra viden om serviceydelser, virksomhedens gæster, værtskab, gæstebetjening og gæstepsykologi.

Receptionens innovative serviceydelser

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
48009 - Receptionens innovative serviceydelser

Målgruppe: Uddannelsen henvender sig til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning

Beskrivelse: - Du kan anvende viden om segmentering og virksomhedens gæster til at udvikle nye produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant, der er i overensstemmelse med virksomhedens kendetegn.
- Du kan målrette udviklingen af virksomhedens produkter og serviceydelser til den enkelte gæst ud fra viden om produkter, serviceydelser, gæstebetjening, gæstepsykologi og værtskab.

Fagnummer: 48009 Receptionens innovative serviceydelser Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.551,50