Kok__tjener__ern__ring_undergruppe

Salg og service i gæstebetjening

Kort fortalt

Deltageren kan anvende anerkendende kommunikation til at fremme virksomhedens salg og service ved etablering af god og nærværende kontakt med gæsten. Deltageren kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelation.

Salg og service i gæstebetjening

Løbende optag
Hotel og Restaurant - juni 2024
ZBC Køge Campusbuen 40 4600 Køge
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - juni 2024
ZBC Ringsted Ahorn Allé 3-5 4100 Ringsted
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - juni 2024
ZBC Næstved Handelsskolevej 3 4700 Næstved
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - juni 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - juni 2024
ZBC Vordingborg Chr. Richardtsvej 43 4760 Vordingborg
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - juni 2024
ZBC Roskilde Maglegårdsvej 8 4000 Roskilde
Daghold Åbent værksted
Løbende optag
Hotel- og Restaurantkurser - juni 2024
ZBC Slagelse Valbyvej 69 4200 Slagelse
Daghold Åbent værksted
4 hold er skjult, klik her for at vise alle
Udfordringer med at regne, læse og stave? Få hjælp til vurdering af basale færdigheder, ring på 7242 2512.

Kursusinformation

Dit udbytte af kurset

  • Du lærer forskellige salgs- og servicemetoder i din gæstebetjening
  • Du får indsigt i mulighederne i anerkendende kommunikation
  • Ud fra jeres virksomhedskultur lærer du, hvordan du fremme dit salg og din service
  • Du bliver inspireret til, hvordan du kan opbygge gæsterelationer 
  • Du får viden om regler i købeloven, der vedrører forbrugerkøb
Info om fag
47692 - Salg og service i gæstebetjening

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte), som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.

Beskrivelse: - Du kan med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende
anerkendende kommunikation til at fremme salg og service i
gæstebetjeningen.
- Du kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen,
der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer.
- Du kan anvende de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til
forbrugerkøb.
- Du kan medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.

Fagnummer: 47692 Salg og service i gæstebetjening Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 900,75