Handel_undergruppe

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Kort fortalt

Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked.

Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning ZBC online/fjernundervisning 4700 Næstved
Fjernundervisning Åbent værksted
Løbende optag
Handel og kundeservice Online 1. halvår 2024
ZBC online/fjernundervisning KBH ZBC online/fjernundervisning KBH 2300 København S
Fjernundervisning Åbent værksted
Info om fag
40001 - Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet

Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detail- og handelsvirksomheder, og som gennem sit daglige arbejde understøtter den fastlagte eksterne markedsføring til målgruppen.

Beskrivelse: Deltageren kan, inden for et arbejdsfelt i detail og/eller handel, planlægge og gennemføre mindre markedsanalyser i forhold til et udvalgt marked. Deltageren har kendskab til love og regler i forbindelse med markedsanalyse og markedsføring, og forstår at anvende søgemaskiner til indhentning og efterfølgende vurdering af informationerne. Deltageren kan på den baggrund medvirke ved udarbejdelse af handlingsplaner der tilgodeser nuværende eller fremtidige valg af målgruppe og salgsmål.

Fagnummer: 40001 Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 624,00 Uden for målgruppe: DKK 1.869,85