Kommunikation___Markedsf__ring_undergruppe

Kommunikation i en bæredygtig virksomhed

Kort fortalt

Efter kurset kan du anvende storytelling i kommunikationen om virksomhedens rejse ind i en bæredygtig omstilling. Du kender begreberne bæredygtighed og cirkulær økonomi og kan bruge dem i din kommunikation. Du ved, hvordan du kan og må markedsføre din virksomhed som bæredygtig på en måde, så din virksomhed overholder loven og reglerne om greenwashing.

Kommunikation i en bæredygtig virksomhed

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten på denne side for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag
20925 - Kommunikation i en bæredygtig virksomhed

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til faglærte og ufaglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med alle former for ekstern og intern kommunikation, som skal være i overensstemmelse med virksomhedens bæredygtige profil. Det anbefales, at deltageren har gennemført kurset 47302 Virksomhedens sprogpolitik i praksis og kurset 49785 Introduktion til bæredygtig omstilling.

Beskrivelse: Deltageren har kendskab til bæredygtighed og cirkulær økonomi og hvordan disse påvirker en bæredygtig omstilling.
Deltageren kan anvende og formidle virksomhedens bæredygtige storytelling eksternt.
Deltageren kan aktivt og selvstændigt udføre en bæredygtig kommunikation således at virksomheden overholder lovgivning og retningslinjer i forbindelse med greenwashing.

Fagnummer: 20925 Kommunikation i en bæredygtig virksomhed Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 416,00 Uden for målgruppe: DKK 1.329,90