Storytelling ifm kommunikation af events

Kort fortalt

Efter uddannelsen kender deltageren betydningen af at anvende kreativ og interaktiv kommunikation og kan aktivt anvende grundprincipper fra storytelling i forbindelse med kommunikation af events til bl.a. kunder og sponsorer.

Storytelling ifm kommunikation af events
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med administrative opgaver i forbindelse med udvikling, tilrettelæggelse og gennemførelse af arrangementer, oplevelser og event.

Beskrivelse: Deltageren kender betydningen af at anvende kreativ og interaktiv kommunikation.
Deltageren kan anvende grundprincipper fra fx storytelling, det vil sige bruge fortælling som kommunikationsmiddel, i forbindelse med kommunikation med kunder, sponsorer og interessenter, i forbindelse med gennemførelse af events.
Deltageren kan søge på hjemmesider og andre offentligt tilgængelige kilder til inspiration og således opdatere sig indenfor de nyeste kommunikative trends.

Fagnummer: 40430 Storytelling ifm kommunikation af events Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.193,50
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.193,50
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik