Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken

Kort fortalt

Deltageren kan formidle information om bageriprodukter, kunder og købsadfærd og komme med input til værdier og retningslinjer, som butikspersonalet kan anvende og agere efter i salgsarbejdet. Deltageren kan på baggrund af viden om service og salgsteknik observere butikspersonalet i en given salgssituation med henblik på at kunne rådgive personalet til at optimere salgsarbejdet.

Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere beskæftiget med fremstilling af brød, kager, dessert, chokolade og konfekture, og som ønsker at tilegne sig kompetencer i forhold salg og servicefunktioner i bagerivirksomheder.

Beskrivelse: Deltageren kan formidle information om bageriprodukter, kunder og købsadfærd til butikspersonalet, som kan anvende denne viden i salgsarbejdet. Deltageren kan ud fra indsigt i et eller flere butikskoncepter komme med input til værdier og retningslinjer, herunder personlig kundekontakt, service og hygiejne, som butikspersonalet skal agere efter i salgssituationer, Deltageren kan på baggrund af viden om service og salgsteknik observere butikspersonalet i en given salgssituation med henblik på at kunne rådgive personalet efterfølgende til at optimere salgsarbejdet.

Fagnummer: 47400 Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.463,40