Salg og markedsføring inden for madproduktion

Kort fortalt

Du kan med baggrund i ledelseserfaringer udarbejde en strategi til markedsføring af køkkenets madproduktion og ud fra kendskab til målgrupper og segmentering af markedet. Endvidere kan du fra et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven anvende værktøjer til markedsføring og salg af køkkenets madproduktion.

Salg og markedsføring inden for madproduktion
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Ledere og teamledere, som arbejder med professionel forplejning på offentlige og private køkkener, og som ledelseserfaringer har et godt kendskab til køkkenets forskellige brugergrupper.

Beskrivelse: Du kan:
Udarbejde strategi til markedsføring inden for madproduktion på basis af kendskab til målgrupper og segmentering af virksomhedens totale marked.
Planlægge markedsføringsaktiviteter med baggrund i et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven.
Anvende værktøjer til markedsføring med henblik på at fremme salg af køkkenets madproduktion.
Redegøre for fordele og ulemper ved brug af forskellige markedsføringsmetoder relateret til madproduktion.

Fagnummer: 48796 Salg og markedsføring inden for madproduktion Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 2.054,15
Kursuspris
AMU:
DKK 378,00
Uden for målgruppe:
DKK 2.054,15
Brug for hjælp til at finde dit fødevarekursus?
Mette Lauge-Simonsen
Virksomhedskonsulent
Mette har Fødevarer, herunder Hotel- & Restaurationsbranchen, som sine primære områder.
Mette hjælper både store som små virksomheder med behovsafdækning, kompetenceudvikling af medarbejdere og individuel uddannelsesplanlægning.
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik