Markedsføring af bageri og konditori

Kort fortalt

Deltageren kan redegøre for fordele og ulemper ved brug af forskellige markedsføringsmetoder relateret til bager- og konditorvirksomhed samt anvende værktøjer og planlægge aktiviteter vedr. markedsføring af butikkens sortiment af brød, kager, desserter m.m.

Markedsføring af bageri og konditori
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (faglærte/ikke-faglærte, der beskæftiger eller ønsker at beskæftige sig med salg og markedsføring i bageri og konditori, og som vil tilegne sig grundlæggende kompetencer i markedsføring overfor udvalgte kundesegmenter.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende værktøjer til markedsføring med henblik på at fremme kendskabet til egen bager- og konditorvirksomhed og øge salget af butikkens sortiment af brød, kager, desserter og konfekture. Deltageren kan udarbejde forslag til markedsføring af et udvalgt sortiment i bageri eller konditori målrettet et afgrænset kundesegment på basis af kendskab til målgrupper og segmentering af virksomhedens totale marked. Deltageren kan redegøre for fordele og ulemper ved brug af forskellige markedsføringsmetoder relateret til bager- og konditorvirksomhed. Deltagerne kan planlægge markedsføringsaktiviteter med baggrund i grundlæggende kendskab til markedsføringsloven.

Fagnummer: 42751 Markedsføring af bageri og konditori Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.446,10
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.446,10
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik