Branding og afsætning i receptionen

Kort fortalt

Uddannelsen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Uddannelsen er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter

Branding og afsætning i receptionen
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning

Beskrivelse: - Du kan anvende redskaber til at understøtte og videreudvikle
virksomhedens brand inden for hotel og restaurant.
- Du kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier
inden for hotel og restaurant ved afsætning af virksomhedens koncepter.
- Du kan anvende redskaber til salg og service i receptionen for afsætning af
virksomhedens koncepter under hensyntagen til gæstens individuelle
behov.

Fagnummer: 48010 Branding og afsætning i receptionen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.392,80
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.392,80
Brug for hjælp til at finde dit fødevarekursus?
Mette Lauge-Simonsen
Virksomhedskonsulent
Mette har Fødevarer, herunder Hotel- & Restaurationsbranchen, som sine primære områder.
Mette hjælper både store som små virksomheder med behovsafdækning, kompetenceudvikling af medarbejdere og individuel uddannelsesplanlægning.
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Kursusagent
Ønsker du kurset på et senere tidspunkt? Du kan modtage en e-mail, næste gang vi opretter hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik