Branding og afsætning i receptionen

Kort fortalt

Uddannelsen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Uddannelsen er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter

Branding og afsætning i receptionen
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning

Beskrivelse: - Du kan anvende redskaber til at understøtte og videreudvikle
virksomhedens brand inden for hotel og restaurant.
- Du kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier
inden for hotel og restaurant ved afsætning af virksomhedens koncepter.
- Du kan anvende redskaber til salg og service i receptionen for afsætning af
virksomhedens koncepter under hensyntagen til gæstens individuelle
behov.

Fagnummer: 48010 Branding og afsætning i receptionen Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 256,00 Uden for målgruppe: DKK 1.409,60